Konkurs na świadczenie usługi administrowania nieruchomościami mieszkalnymi Spółdzielni w zakresie techniczno-eksploatacyjnym.

  • Konkurs na świadczenie usługi administrowania nieruchomościami mieszkalnymi Spółdzielni w zakresie techniczno-eksploatacyjnym.

    • 20,lut 2024
    • Posted By : admin
    • 0 Comments

    Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „RADNA” w Warszawie

    Ul. Radna 15a, 00-341 Warszawa

    OGŁASZA KONKURS i ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

    na świadczenie usługi administrowania nieruchomościami mieszkalnymi Spółdzielni w zakresie techniczno-eksploatacyjnym.

    Dane informacyjne Spółdzielni:

    • 13 budynków mieszkalnych/mieszkalno-usługowych, 1 budynek w całości usługowy, 1 budynek garażowy,
    • 364 lokale mieszkalne o łącznie powierzchni 16.640,98 m2,
    • 31 lokali użytkowych (1 spółdzielczy, pozostałe w najmie), o łącznej powierzchni (wraz z pomieszczeniami przynależnymi) 2.824,18 m2,
    • 32 garaże o powierzchni : 657,98 m2,
    • 22 miejsca postojowe w garażu podziemnym o powierzchni 578,45m2,
    • 12 pracowni o powierzchni 290,33m2,
    • 124 miejsca postojowe naziemne (najem),
    • łączna powierzchnia terenu Spółdzielni 14.160,00m2

    Dane informacyjne odnośnie planowanych remontów:

    • trwa wymiana instalacji centralnego ogrzewania, na ukończeniu jest piąta nieruchomość,
    • przygotowania do dobudowy 7 dźwigów osobowych (w latach wcześniejszych ukończone 2 dobudowy dźwigów),
    • przygotowania do termomodernizacji budynków – docieplenie elewacji wszystkich nieruchomości, w tym pozyskanie środków zewnętrznych na finansowanie,
    • przygotowania do termomodernizacji budynków – wymiana dachów, w tym pozyskanie środków zewnętrznych na finansowanie, z ewentualną nadbudowa strychów,
    • planowana wymiana tablic głównych elektrycznych oraz złączy kablowych.
    • przygotowania do kontynuacji remontu nawierzchni podwórek, ciągów pieszo-jezdnych wraz z wcześniejszą wymianą infrastruktury kanalizacji deszczowej.
    • przygotowanie i organizacja wymiany legalizacyjnej wszystkich wodomierzy w 2024 r. (około 1500 szt.)

    Zakres wymaganych konserwacji (nadzór nad):

    • konserwacja 5 bram wjazdowych, 8 furtek,
    • konserwacja domofonów,
    • konserwacja dźwigów,
    • konserwacja elektryczna,
    • konserwacja instalacji sanitarnych

    Zakres obowiązków:

    Obsługa eksploatacyjno-techniczna w zakresie remontów, konserwacji i utrzymania czystości, zimowego i zieleni, bieżący nadzór i współpraca w w/w zakresie, w tym:

    • bieżące zastępowanie osoby pracującej w sekretariacie podczas jej krótkotrwałej nieobecności,
    • analiza dokumentacji i dokumentów technicznych, w tym technicznych członkowskich, archiwalnej i bieżącej oraz jej porządkowanie,
    • opracowywanie zestawień/tabel z polecenia Zarządu w zakresie eksploatacyjnym i remontowo-konserwacyjnym,
    • współpraca przy przygotowywaniu i weryfikacji dokumentów technicznych i geodezyjnych służących do ustanawiania praw i przekształceń własnościowych,
    • przygotowywanie materiałów dla Rady Nadzorczej (Komisji Technicznej) oraz organów lustracji i innych nadzorczych w zakresie eksploatacyjnym i remontowo-konserwacyjnym,
    • kontakt i uczestnictwo w spotkaniach z mieszkańcami oraz najemcami w zakresie stanu estetycznego i technicznego lokali, części wspólnych oraz przygotowywanie, uczestnictwo i dokumentowanie spotkań prowadzonych przez Zarząd,
    • bieżące organizowanie obsługi usuwania usterek zgłaszanych przez mieszkańców i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
    • opracowywanie i porządkowanie dokumentacji budów, remontów, konserwacji, w tym: protokołów, umów, ofert, materiałów przetargowych i konkursowych wraz z opracowaniem zestawień/list,
    • opisywanie faktur zewnętrznych dotyczących robót konserwacyjnych, remontowych i budowlanych, przygotowanie ich wraz z kompletem dokumentacji do zatwierdzania przez Zarząd, z wyłączeniem przedmiarów i kosztorysów,
    • prowadzenie rejestru faktur remontowych i konserwacyjnych,
    • opracowaniem zestawień/list kosztów budów, remontów i konserwacji,
    • porządkowanie i archiwizacja dokumentów, w tym: umów, protokołów, pism wchodzących i wychodzących w zakresie robót budowlanych, remontowych i konserwacyjnych, oraz technicznej dokumentacji eksploatacji wszystkich nieruchomości,
    • organizowanie, udział i dokumentowanie spotkań z firmami budowlanymi, remontowymi i konserwującymi oraz projektantami, inspektorami nadzoru, kosztorysantami i innymi specjalistami w branży budowlanej,
    • organizowanie, udział i dokumentowanie protokołów konieczności i odbioru robót budowlanych, remontowych i konserwacyjnych oraz w zakresie utrzymania czystości, zieleni i odśnieżania,
    • uczestnictwo i dokumentowanie pracy komisji przetargowych i konkursowych oraz posiedzeń/zebrań członków Spółdzielni,
    • nadzór nad i sprawdzanie oraz organizowanie spisu liczników oraz opracowywanie zestawień w tym zakresie, uczestnictwo w komisyjnym spisie liczników
    • współpraca w zakresie wyjaśniania informacji potrzebnych w rozliczaniu i wystawianiu faktur oraz obciążeń za media: c.w.u., c.o., zimna woda, energia elektryczna, gaz, wywóz śmieci i inne,
    • współpraca z dostawcami mediów oraz w zakresie wywozem nieczystości, obsługa korespondencji oraz bieżący nadzór nad wykonywaniem umów w tym zakresie,
    • analiza korespondencji i przygotowywanie pism do firm oraz mieszkańców w zakresie robót konserwacyjnych, remontowych i budowlanych, celem ich podpisania przez Zarząd i przygotowywanie odpowiedzi na nie,
    • prowadzenie szczegółowych harmonogramów prac konserwacyjnych, przeglądów i kontroli technicznych oraz realizacji planów remontów,
    • prowadzenie książek obiektów budowlanych,
    • obsługa urządzeń biurowych, w tym fax-u, ksero oraz skrzynki pocztowej i używanych oprogramowań,
    • kodowanie i dekodowanie pilotów wjazdowych na osiedle Spółdzielni,
    • wykonywanie innych poleceń Przełożonego.

    Prosimy o podanie ceny za kompleksową obsługę.

    Oferty w zaklejonych kopertach z napisem „Konkurs na świadczenie usługi administrowania nieruchomościami mieszkalnymi Spółdzielni Mieszkaniowej Radna w zakresie techniczno-eksploatacyjnym” należy przesyłać pocztą na adres Spółdzielni lub składać w Spółdzielni lub emailem na adres biuro@smaradna.pl

     

    w terminie do 26 lutego 2024 r.

    Spółdzielnia zastrzega sobie prawo prowadzenia rozmów z wybranymi oferentami, prawo swobodnego wyboru oferenta oraz prawo odwołania konkursu w całości lub w części bez podania przyczyny.

    Załącznik:
    konkurs specjalista ds. techniczno-eksploatacyjnych