KONKURS OFERT na prowadzenie ksiąg rachunkowych SM „RADNA” w Warszawie

  • KONKURS OFERT na prowadzenie ksiąg rachunkowych SM „RADNA” w Warszawie

    • 12,lut 2024
    • Posted By : admin
    • 0 Comments

    Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „RADNA” w Warszawie

    ul. Radna 15a, 00-341 Warszawa

    OGŁASZA KONKURS i ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

    na

    prowadzenie ksiąg rachunkowych

    SM „RADNA” w Warszawie

    Zakres prowadzenia księgowości:

    • współpraca z Zarządem przy przygotowaniu planów finansowo-gospodarczych i remontowych od strony finansowej oraz ich zatwierdzaniu,
    • opracowywanie okresowych i rocznych informacji i analiz z realizacji planu,
    • sporządzanie list płac, rachunków do umów,
    • sporządzanie deklaracji na potrzeby urzędu statystycznego (GUS) oraz NBP,
    • przygotowywanie rozliczeń podatkowych PIT, CIT, VAT oraz wysyłka JPK,
    • obsługa portalu ZUS PUE oraz programu Płatnik, sporządzanie i wysyłka deklaracji i raportów ZUS,
    • prowadzenie spraw PPK – zgłaszanie uczestników, wprowadzanie pliku składowego w systemie, naliczanie i odprowadzanie składek,
    • sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości,
    • uzgadnianie wysokości opłaty z tytułu wieczystego użytkowania gruntów (działki niezabudowane na cele mieszkaniowe),
    • sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych,
    • przeprowadzanie okresowych analiz sald z tytułu zobowiązań i należności,
    • weryfikacja faktur i innych dokumentów zakupu pod względem formalnym i rachunkowym,
    • wystawianie i podpisywanie przelewów w systemie bankowym i kontrola nad płatnościami,
    • wystawianie i weryfikacja faktur sprzedaży pod względem zgodności z umowami najmu,
    • rozliczanie zaliczek na media.

     

    Zakres prowadzenia windykacji:

    • współpraca z księgowością,
    • uczestnictwo w spotkaniach windykacyjnych,
    • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procesu windykacji przedsądowej oraz sądowo-egzekucyjnej,
    • kompletowanie dokumentacji i przygotowanie do przekazania prawnikowi, sądowo oraz komornikowi,
    • kontakt z komornikami sądowymi celem weryfikacji aktualnego stanu postępowania egzekucyjnego,
    • monitorowanie terminowości oraz skuteczności podejmowanych w sprawach działań,
    • sporządzaniem pod nadzorem wezwań oraz pism procesowych w toku postępowania egzekucyjnego,
    • wysyłka wiadomości sms ponaglających dłużników na podstawie otrzymanego zestawienia,
    • cyklicznym raportowanie do bezpośredniego przełożonego,

     

    Dane informacyjne odnośnie prowadzenia ksiąg rachunkowych :

    • ewidencja księgowa przychodów i kosztów eksploatacji w podziale na nieruchomości,
    • ewidencja księgowa przychodów i kosztów funduszu remontowego oraz 3 pod funduszy funduszu remontowego w podziale na nieruchomości,
    • faktury kosztowe księgowane w podziale na eksploatację oraz działalność gospodarczą (głównie najem lokali użytkowych),
    • czynny płatnik podatku VAT (wysyłka JPK),
    • 13 osób w składzie RN oraz Zarząd (składki ZUS, wynagrodzenia, ewidencja PPK),
    • ok. 200 dokumentów miesięcznie, w podziale na 3000 pozycji księgowania,
    • prowadzenie ewidencji wkładów budowalnych, udziałów itp.,
    • obowiązują indywidualne rachunki bankowe,

     

    Dane informacyjne Spółdzielni:

    • 13 budynków mieszkalnych/mieszkalno-usługowych, 1 budynek w całości usługowy, 1 budynek garażowy,
    • 364 lokale mieszkalne o łącznie powierzchni 16.640,98 m2,
    • 31 lokali użytkowych (1 spółdzielczy, pozostałe w najmie), o łącznej powierzchni (wraz z pomieszczeniami przynależnymi) 2.824,18 m2,
    • 32 garaże o powierzchni : 657,98 m2,
    • 22 miejsca postojowe w garażu podziemnym o powierzchni 578,45m2,
    • 12 pracowni o powierzchni 290,33m2,
    • 124 miejsca postojowe naziemne (najem),
    • łączna powierzchnia terenu Spółdzielni 14.160,00m2

     

    Dodatkowymi atutami będą:

    • uprawnienia do samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
    • licencja zarządcy nieruchomości,
    • uprawnienia lustratora Krajowej Rady Spółdzielczej.

     

    Oferty w zaklejonych kopertach z napisem „Konkurs na prowadzenie ksiąg rachunkowych” należy   przesyłać pocztą   na   adres Spółdzielni   lub składać w Spółdzielni w terminie do 23 lutego 2024 r. Otwarcie ofert nastąpi 26 lutego 2024 r.

    W przypadku dokumentów przesłanych drogą pocztową liczy się data wpływu.

    Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą brane pod uwagę.

    Oferty, które nie spełnią wymagań formalnoprawnych będą mogły być odebrane do 14 dni po zakończeniu rekrutacji. Nie odebrane w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

     

    Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi oferentami, prawo swobodnego wyboru kandydata oraz prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny.

    konkurs obsługa księgowa